bij noor op de bank - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van brechtje derksen - WaarBenJij.nu bij noor op de bank - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van brechtje derksen - WaarBenJij.nu

bij noor op de bank

Door: brechtjederksen2

Blijf op de hoogte en volg brechtje

10 Februari 2012 | Aruba, Oranjestad

er zijn inmiddles 2 dagen verstreken en ik zit bij noor op de bank.
het is hier 10.49 in de ochtend en noor is zo vrij van haar werk, gezellig ergens samen ergen wat gaan eten.
vanmorgen had ik we even moiete om weer op te staan.
alle indruikken van gister het te kort aan slaap en de vlucht hebben zijn eerst sporen achter gelaten.
inmiddels lekker gedoucht en in mijn zomer rokje op de bank.
de wind wait door de palmbomen, een heerlijk geluid dat geritsel.

ik heb op mijn laoptop 2 j=keer iets korts geschreven over de vlucht naar londen .
ik zal kijken of ik dat ook kan plaatsen.

als ik vanavond rustig de tijd heb zal ik het een en ander op papier zetten over miami.
wat een stad. veel te kort voor 1 nacht maar waanzinig om er geweest te zijn.

ik ga eerst nopg lekker een rondje strand doen voor noor er is.
even met mijn voeten in de zee, want na gister enorm veel romnd gelopen te hebben zijn die wel toe aan het lekere zee water en het zand.

  • 10 Februari 2012 - 18:38

    Michel:

    geniet ervan!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

aruba2012

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2012

aruba ontwaakt

23 Februari 2012

een nieuwe dag

22 Februari 2012

aan het na genieten

17 Februari 2012

auto papieren geregeld

15 Februari 2012

even lekker in de schaduw
brechtje

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 286
Totaal aantal bezoekers 14416

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 06 Maart 2012

aruba2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: