even lekker in de schaduw - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van brechtje derksen - WaarBenJij.nu even lekker in de schaduw - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van brechtje derksen - WaarBenJij.nu

even lekker in de schaduw

Door: brechtjederksen2

Blijf op de hoogte en volg brechtje

15 Februari 2012 | Aruba, Oranjestad

het is al weer even geleden dat ik wat geschreven heb.ik zit na een heerlijk ochtend en middag bij noor op haar teras.
even weg uit de zon.
mijn ogen prikken van de zon en het zoute water.
ik denk dat ik vandaag maar zo min mogelijk in de spiegel moet kijken wat ben niet echt op mijn best vandaag.
rode dikke opgezette ogen.
gister een paar uurtjes op de bood wezen doberen,enorm verbrand.
ik ook altijd met mijn grote mond nee hoor ik verbrand niet.
mi9jn vboeten goed ingesmeert maar mijn gezicht vergeten.
vandaga gesnorkeld en dat zoute zee water helpt helaas ook niet.
dus de zonnebril maar ophouden vanmiddag, wat er ook gebeurt.

ik ben vanmorgen eerst naar de pier gegaan.
wilde koffi ebestellen, de nieuwe jongen achter de bar die ik nog niet kende probeerde in het engesl uit te leggen dat er geen cappotino was, vervolgens ging hij in het nederlands wverder dat de machine die de bonen maalt broken was.
ik schoot in de lach en zei ok gewoon nederlands dus en gene gebroken engels praten.

gelukkig kreeg ik toch mijn koffie en een heerlijk warm broodje kaas.

ik de verte zag ik de gele bood van andrik al aankomen.
rustig mijn broodje opgegeten en wat gelezen.
wat is het toch een heerlijk leven als je alleen maar hoeft te zwaaien en de bood haealt je op.
he mooi meisje kom je op de bood mee snorkelen?
het heerlijk van andrik is dat ik me zelf kan zijn en ondanks dat hij een man is mij niet probeert te versieren.
ik heb wat fotos van miami laten zien en hij van zijn kinderen vrendin en een super mooie zonsondergang.

het dijnen van de bood op de golven als er een ander boodje langs komen het geluid van het water dat tegen de bood aan slaat. wat een naar leven heb ik toch.

noor is vanavond vrij, we halen een fles wijn en gan gewoon relexen.
morgen brengd ze me naar maria.
ik ben zo blij om haar weer te zien.
het is zo'n lieve warme vrouw.

als alles door gaat kan ik mischien zondag mee naar curacou.
met de moeder van een ex colega van noor mee.

ja het leven is hier zwaar

  • 26 Februari 2012 - 21:24

    Alie Egberts:

    Jeee wat maak je een hoop mee leuk hoor ik hoop dat je het heeeeeel fijn hebt daar !!Genbiet ervan je hebt het verdiend zoals altijd de groeten aan je zus XXXXXXAlie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

aruba2012

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2012

aruba ontwaakt

23 Februari 2012

een nieuwe dag

22 Februari 2012

aan het na genieten

17 Februari 2012

auto papieren geregeld

15 Februari 2012

even lekker in de schaduw
brechtje

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 404
Totaal aantal bezoekers 14411

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 06 Maart 2012

aruba2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: