auto papieren geregeld - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van brechtje derksen - WaarBenJij.nu auto papieren geregeld - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van brechtje derksen - WaarBenJij.nu

auto papieren geregeld

Door: brechtjederksen2

Blijf op de hoogte en volg brechtje

17 Februari 2012 | Aruba, Oranjestad

Het is vandaag vrijdag.
Gister ben ik naar Maria gegaan.
Heerlijk bij gekletst en savants naar de carnaval in sint Nicolaas geweest.
De optocht was mooi met veel lampje sen leuke muziek.
Om 2 uur was ik thuis.
Vanmorgen de auto papieren in orde gemaakt van Maria’s auto.
Haar huisje is mooi en gezellig en ik heb een kamer voor me zelf maar het is slecht te doen zonder auto hier.
Ik was van plan een auto te huren maar maria heeft er een op de stoep staan, alleen niet verzekerd en geen nummerplaat.

Vanmorgen op tijd opgestaan en richting oranje stad gelopen. Daar de verzekering betaald, dat ging makkelijk en snel. Het betalen van de nummer plaat ook. En toen het ophalen van de nummer plaat.
Wat een rij. Allerlei mensen, een Nederlandse man van rond de 60 die in zijn hippie tijd is blijven steken, een dikke donkere vrouw, wat een kont zeg, een kleine latino man. Waarschijnlijk dachten ze bij het zien van mij het zelfde. Daar heb je weer zoon makamba( Nederlander)
De rij liep gelukkig snel door en na een half uurtje stonden we weer buiten.
De acu was natuurlijk leeg van de auto en er kon pas vanavond iemand naar kijken, dus errst op naar het strand.
Een stuk gelopen maar uiteindelijk toch een bus gevonden die ons naar bugalo bracht.
Daar konden we nog heerlijk een uurtje mee op de bood.
Op het strand heb ik Maria ook leren kennen, wij geeft daar gewerkt.
Ze verhuurde de strand parasols en de bedjes.
Zei heeft daar heerlijk even bij gekletste en uiteindelijk zijn we dus lekker op de bood geweest.
Lekker de wind door mijn haren en even lekker ontspannen, helaas had ik geen bikini en handdoek mee dus zwemmen kon niet maar morgen weer een dag.
Toen met de bus weer naar oranje stad en vanaf daar weer door naar haar huis.
Ik heb dus enorm veel gelopen en veel in de bus gezeten, een dag waarin veel geregeld is.
Vanaf morgen de auto.
Dan lekker rustig aan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

aruba2012

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2012

aruba ontwaakt

23 Februari 2012

een nieuwe dag

22 Februari 2012

aan het na genieten

17 Februari 2012

auto papieren geregeld

15 Februari 2012

even lekker in de schaduw
brechtje

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 448
Totaal aantal bezoekers 14417

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 06 Maart 2012

aruba2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: