een nieuwe dag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van brechtje derksen - WaarBenJij.nu een nieuwe dag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van brechtje derksen - WaarBenJij.nu

een nieuwe dag

Door: brechtjederksen2

Blijf op de hoogte en volg brechtje

23 Februari 2012 | Aruba, Oranjestad

Vandaag is het de 23ste.
Ik zit heerlijk voor het huis van maria.
Gister avond de auto nog even gepakt, jeetje wat een ding zeg.
Alles is hier ook mogelijk
De auto wat een automaatbak is die eerst warm moet lopen om door te schakelen en niet harder dan 60 kan heeft 2 sleutels 1 voor het stuurslot die we nog wel eens spontaan op kan schieten en 1 gewone maar die zit aan draadjes onder het desboord.
De linker ruit is er uit en er zit een bars aan de rechter kant van het raam. De gordel aan de bestuurders kan moet je over je hoofd doen anders kan het niet.
Volgens mij is de auto hard aan nieuwe schokbrekers toe. Alleen groot licht al hoewel groot, er komt licht van af, maar het doet het.
Al met als dus even wennen met wat ik in Nederland gewend ben, toch heeft het hier wel zijn charme, na een blokje om begon ik de auto een beetje te kennen. Midden op het eiland is er een grote tank vanaf dara heb je schitterend uitzicht over het eiland wat savonts met alle lampjes enorm mooi is. Ik heb daar even heerlijk een tijdje gestaan. Toen op door oranje stad naar het vliegveld en toen weer terug, volgens mij ben ik als een blok in slaap gevallen.
Nu wacht er weer een nieuwe dag.
Eigenlijk wil ik even langs het vliegveld voor mijn vliegticket. En Even lekker rond toeren voor wat mooie foto’s
Kijken of ik een afspraak kan maken voor een parachute sprong. Ik twijfel nog een beetje maar volgens mij is dat heel erg mooi om een keer te doen, alle andere trips heb ik al gedaan. Toch ben ik weet een beetje een scheitert maar denk dat het zeker de moeite waard zal zijn.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

aruba2012

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2012

aruba ontwaakt

23 Februari 2012

een nieuwe dag

22 Februari 2012

aan het na genieten

17 Februari 2012

auto papieren geregeld

15 Februari 2012

even lekker in de schaduw
brechtje

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 309
Totaal aantal bezoekers 14408

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 06 Maart 2012

aruba2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: