een nieuwe dag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van brechtje derksen - WaarBenJij.nu een nieuwe dag - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van brechtje derksen - WaarBenJij.nu

een nieuwe dag

Door: brechtjederksen2

Blijf op de hoogte en volg brechtje

23 Februari 2012 | Aruba, Oranjestad

Vandaag is het de 23ste.
Ik zit heerlijk voor het huis van maria.
Gister avond de auto nog even gepakt, jeetje wat een ding zeg.
Alles is hier ook mogelijk
De auto wat een automaatbak is die eerst warm moet lopen om door te schakelen en niet harder dan 60 kan heeft 2 sleutels 1 voor het stuurslot die we nog wel eens spontaan op kan schieten en 1 gewone maar die zit aan draadjes onder het desboord.
De linker ruit is er uit en er zit een bars aan de rechter kant van het raam. De gordel aan de bestuurders kan moet je over je hoofd doen anders kan het niet.
Volgens mij is de auto hard aan nieuwe schokbrekers toe. Alleen groot licht al hoewel groot, er komt licht van af, maar het doet het.
Al met als dus even wennen met wat ik in Nederland gewend ben, toch heeft het hier wel zijn charme, na een blokje om begon ik de auto een beetje te kennen. Midden op het eiland is er een grote tank vanaf dara heb je schitterend uitzicht over het eiland wat savonts met alle lampjes enorm mooi is. Ik heb daar even heerlijk een tijdje gestaan. Toen op door oranje stad naar het vliegveld en toen weer terug, volgens mij ben ik als een blok in slaap gevallen.
Nu wacht er weer een nieuwe dag.
Eigenlijk wil ik even langs het vliegveld voor mijn vliegticket. En Even lekker rond toeren voor wat mooie foto’s
Kijken of ik een afspraak kan maken voor een parachute sprong. Ik twijfel nog een beetje maar volgens mij is dat heel erg mooi om een keer te doen, alle andere trips heb ik al gedaan. Toch ben ik weet een beetje een scheitert maar denk dat het zeker de moeite waard zal zijn.