aruba ontwaakt - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van brechtje derksen - WaarBenJij.nu aruba ontwaakt - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van brechtje derksen - WaarBenJij.nu

aruba ontwaakt

Door: brechtjederksen2

Blijf op de hoogte en volg brechtje

24 Februari 2012 | Aruba, Oranjestad

het is weer een nieuwe dag.
het is bijna 9 uur, langzaam ontwaakt aruba.
gister was een drukke dag. eerst langs het vliegveld voor mijn vliegticket, daarna door naar palm eiland om te informeeren weat een ticket kost.
palm eilan id een klein eiland op 10 mijn min varen van aruba. hier kun je de helle dag eten en drinken maar het mooiste zijn de vissen. het is heel erg mooi om er te snorkelen dus wie weet ga ik er nog een dagje naar toe.
toe oranje stad in om te kijken naar sieraden die in gelverd zijn bij een pandjes huis, natuurlijk heb i weer wat gezien. de prijzen zijn ongeveer het zelfde als in nederland, teminsten de sloopgoud prijs. ik denk dat ik vanmiddag even terug ga om wat op te halen.

midden in oranje stad lag een klein addertje, ik schork als echte heldin natuurlijk ik maakte een spong opzei en gaf een gilletje, er kwam een stoere arubaan aan die begon natuurlijk te lagen en pakte het addertje op wond hem om zijn arm en liep rustig verder.
tja als het om slangen gaat ben ik toch een typische vrouw, die gilt om het kleinste slangetje.

ik heb geinvormeert wat paracut spingen kost. als ik wil is en zondag een plaatsje vrij.
ik debk als ik het niet doe ik er schter af spijt van krijg, dus strak weer terug om het vast te leggen.

maar zo eerst even naar het strand om te zwemmen.