zonsondergang op aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van brechtje derksen - WaarBenJij.nu zonsondergang op aruba - Reisverslag uit Oranjestad, Aruba van brechtje derksen - WaarBenJij.nu

zonsondergang op aruba

Door: brechtjederksen2

Blijf op de hoogte en volg brechtje

10 Februari 2012 | Aruba, Oranjestad

Noor moest vanmorgen afvroeg les geven en ik heb uitgeslapen topt 10 uur. Met hoofdpijn en een enorme jadleck. Wat had ik enorm slecht gedroomd.
Eerst lekker een glaasje drinken bij Noor op het terras en toen douchen , de tas uitpakten en daar kwam noor al.
Ik ben even naar het strand gegaan en zei heeft een uurtje gelegen.
Op naar de star Buks voor een kopje koffie zei ze toen ze wakker gedoucht was, nou dat laat ik me geen 2 keer zeggen, heerlijk.
We hebben heerlijk winkeltje gekeken en gelucht.

Ik heb Noor inmiddels afgezet op aar werk en zit zelf aan het strand. Te wachten voor zonsondergang.
Een flesje drinken en een boek naast me.
Het weer is heerlijk de wint waait lekker.
Wat een slecht leven toch.
Het gekabbel van de zee op de achtergrond
Stiekem heb ik voor de smaak een klein beetje Malibu bij de cola in gedaan, vorig jaar zei ik voor de grap ik wil een keer rijden met drank op want dat mag hier maar die gedachten heb ik maar weer laten varen, het zit toch niet in me. Een klein beetje voor de smaak heerlijk maar denk niet dat ik me vol kan laten lopen en dan zomaar achter het stuur kruipen

Ik zal vanavond eens kijken of ik wat foto’s kan plaatsen.
Nu eerst mijn boek en mijn flesje drinken op drinken


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Aruba, Oranjestad

aruba2012

Recente Reisverslagen:

24 Februari 2012

aruba ontwaakt

23 Februari 2012

een nieuwe dag

22 Februari 2012

aan het na genieten

17 Februari 2012

auto papieren geregeld

15 Februari 2012

even lekker in de schaduw
brechtje

Actief sinds 04 Feb. 2012
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 14375

Voorgaande reizen:

08 Februari 2012 - 06 Maart 2012

aruba2012

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: